32 - 40 uur
Beesd
Solliciteer nu!

De functie

Administratief Medewerker

Afdeling Finance & Control

Word jij gelukkig van cijfers die kloppen en heb jij je zaken altijd op orde? Heb je ervaring met administratieve taken en krijg je energie van een organisatie die zijn stempel weet te drukken op het Nederlandse supermarktlandschap? Bekijk dan onze vacature.

Wat ga je doen?
Jij zorgt ervoor dat onze financiële administratie op rolletjes loopt. Binnen onze afdeling Finance worden wekelijks zo’n 100 facturen en diverse mutaties verwerkt. Gelukkig hebben we een geautomatiseerd systeem dus je hoeft deze niet zelf in te voeren. Wel zorg je voor een goede controle van de verwerkte gegevens, zet je betalingen klaar en help je collega’s, leden en leveranciers uit de brand bij vragen. Naast dat je problemen oplost, ga je ook een stap verder en neem je initiatief en weet je problemen te voorkomen en draag je zo je steentje bij in het verbeteren van onze processen.

Samengevat zijn je belangrijkste taken als volgt:

  • Zelfstandig uitvoeren en controleren van diverse administratieve werkzaamheden;
  • Het verzorgen en bijhouden van de debiteuren en crediteurenadministratie;
  • Verzorgen van diverse doorbelastingen;
  • Het verwerken van bankafschriften en betalingen klaarzetten.

Jouw team
Je komt te werken binnen ons Finance team; een team met 15 collega’s van alle leeftijden en met een fijne werksfeer. Het team kent verschillende experts binnen eigen financieel gebied waarvan je veel kunt leren over de verschillende disciplines binnen Finance.

Wat krijg je ervoor terug?
Je gaat werken bij Superunie, een inkoopcollectief met 13 leden die samen 1.700 supermarkten binnen Nederland vertegenwoordigen. Binnen Superunie heerst een informele sfeer waar iedereen elkaar kent en bereid is te helpen.

  • Bij Superunie kun je rekenen op een salaris tussen € 2300 – €2600,-
  • Een functie voor 40 uur per week, 36 uur is ook bespreekbaar
  • Pensioenopbouw met een beperkte eigen bijdrage van 4,5%
  • 25 vakantiedagen + 6 atv dagen (bij een fulltime dienstverband) en je ontvangt 8% vakantiegeld
  • Internetvergoeding van €48,- netto per maand
  • De mogelijkheid om thuis goed te werken. Hiervoor heb je keuze uit veel thuiswerkvoorzieningen (denk hierbij aan laptop, sta/ zit bureau, bureaustoel, extra scherm, laptopstandaard etc.)
  • Een uitgebreid trainingsaanbod en mogelijkheid tot het volgen van individuele opleidingen/ trainingen.

Wat breng je mee?
Je bent nauwkeurig en hebt gevoel voor cijfers. Je kunt makkelijk schakelen tussen verschillende werkzaamheden en kunt goed prioriteiten stellen. Je communiceert makkelijk en kunt goed zelfstandig werken. Daarnaast beschik je over:

  • Een relevante MBO niveau 4 opleiding, bijvoorbeeld MBO Financieel Administratief Medewerker
  • Minimaal 2 jaar ervaring op Financieel Administratief gebied
  • Ervaring binnen retail is een pré
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

 

Neem contact op

Leona van Leeuwen
HR Assistent

Solliciteer hier!

Meer informatie of direct solliciteren?
Hebben we je enthousiasme gewekt voor deze vacature? Solliciteer dan vóór 15 juli 2022 door op de sollicitatiebutton te klikken. Heb je vragen of wil je meer weten? Neem dan gerust contact op met Leona van Leeuwen, HR assistent via 0345-686666 of vacature@superunie.nl.

  • Sleep bestanden hierheen of
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wie zijn wij?

Superunie, een naam die de supermarktconsument niet altijd direct iets zegt. Toch zijn de meeste mensen wel eens in aanraking geweest met onze producten. Als inkoopcollectief voor 12 supermarktketens (Plus, Vomar, Spar, Coop, Sligro, Hoogvliet, Jan Linders, Deka Markt, Dirk, Nettorama, Boni, Boon Food Group en Poiesz) hebben wij namelijk een grote impact op het Nederlandse supermarktlandschap.

Samen staan wij sterk. Vanuit die gedachte zijn wij zestig jaar geleden ontstaan. Als centrale inkooporganisatie vinden we het belangrijk om een zo goed mogelijke samenwerking op het vlak van inkoop- en backoffice activiteiten te faciliteren. Hierdoor kunnen de 12 aangesloten retailorganisaties de concurrentie aan en de consument bedienen met producten van een goede prijs en kwaliteit. Dit doen we nu met zo’n 120 collega’s. Ons kantoor is gevestigd in Beesd. Wil je meer over ons weten? Kijk dan op www.superunie.nl.