32 - 40 uur
Beesd
Solliciteer nu!

De functie

Commercieel Medewerker

Afdeling Data Management

Stel je voor: 220.000 producten ieder met meer dan 200 essentiële datavelden die worden verkocht bij de 1.650 supermarkten van onze leden. Als Commercieel Medewerker ben jij in contact met onze leveranciers om de leden van correcte informatie te voorzien. Een functie met veel verantwoordelijkheid, maar ook veel uitdaging. Wil jij werken bij een van de grootste spelers in de Nederlandse levensmiddelenmarkt? Bekijk dan de vacature.

Wat ga je doen?
Als Commercieel Medewerker ben jij verantwoordelijk voor het verbeteren van de product data die wij van onze leveranciers aangeleverd krijgen. Hierin ben je veel in contact met leveranciers en zorg je dat (eventuele) fouten worden opgelost, vergroot je hen kennisniveau en bouw je de samenwerking uit. Waarom dit belangrijk is? Omdat zelfs de kleinste fout kan zorgen voor extra kosten en gevolgen bij onze leden. Wees gerust, je hoeft deze data niet handmatig in te voeren of te controleren. Je doet een check op het geautomatiseerde proces.

Een greep uit jouw takenpakket:

  • je constateert en corrigeert foutieve data;
  • je bent dagelijks in contact met onze leveranciers en leden;
  • je bent alert op foutmeldingen en schakelt direct.

Het team
Je komt te werken in een jong en gedreven team. Samen met 3 collega’s vormen jullie de afdeling Data Management. Jullie zijn echte doeners en denken in oplossingen. Met een proactieve houding zorgen jullie ervoor dat zowel de leverancier als onze leden voorzien zijn van de juiste data. Hoor je van een leverancier dat er iets mist? Dan spar jij met je collega’s om te kijken hoe jullie dit in de systemen kunnen toepassen. Vervolgens rapporteer jij aan de teamleider Data Management.

Wat krijg je ervoor terug?
Een functie binnen een bedrijf met veel impact op het Nederlandse supermarktlandschap. Als Commercieel Medewerker krijg jij veel verantwoordelijkheid en kun jij echt je steentje bijdragen. Je werkt samen met grote supermarktketens en krijg de ruimte om te groeien binnen de organisatie.

Verder bieden wij:

  • een salaris tussen de € 2.500,- en € 2.700,- bruto per maand op basis van een 40-urige werkweek;
  • 25 vakantiedagen en 6 atv dagen (bij een fulltime dienstverband) en 8% vakantiegeld;
  • Internetvergoeding van € 48,- netto per maand;
  • een passende reiskostenvergoeding;
  • bij Superunie werken we hybride. Je kiest dan ook de werkplek die het beste past bij het werk van die dag. Hiervoor heb je keuze uit veel thuiswerkvoorzieningen (denk hierbij aan laptop, sta/ zitbureau, bureaustoel, extra scherm etc.).

Wat breng je mee?
Met jouw ondernemende houding ben jij iemand die problemen signaleert en deze direct aanpakt. Jij kunt zelfstandig aan de slag, maar zoekt ook graag de samenwerking op met de rest van jouw collega’s. Daarnaast ben je ook communicatief vaardig en heb jij het vermogen om vlot en op gepaste wijze contact te leggen en onderhouden.

Verder vragen wij:

  • mbo+/ hbo werk- en denkniveau;
  • ervaring met Excel;
  • interesse in de supermarktbranche.

Neem contact op!

Leona van Leeuwen
HR Assistent

Solliciteer hier!

Meer informatie of direct solliciteren?
Hebben we je enthousiasme gewekt voor de functie van Commercieel Medewerker? Solliciteer dan  door op de sollicitatiebutton te klikken. Heb je vragen of wil je meer weten? Neem dan gerust contact op met Leona van Leeuwen, Human Resources via +31 (0) 345-686666 of humanresources@superunie.nl

Vacature formulier

  • Sleep bestanden hierheen of
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wie zijn wij?

Superunie, een naam die de supermarktconsument niet altijd direct iets zegt. Toch zijn de meeste mensen wel eens in aanraking geweest met onze producten. Als inkoopcollectief voor 12 supermarktketens (PLUS, Vomar, Spar, Coop, Sligro, Hoogvliet, Jan Linders, Dekamarkt, Dirk, Nettorama, Boni, Boon Food Group en Poiesz) hebben wij namelijk een grote impact op het Nederlandse supermarktlandschap.

Samen staan wij sterk. Vanuit die gedachte zijn wij zestig jaar geleden ontstaan. Als centrale inkooporganisatie vinden we het belangrijk om een zo goed mogelijke samenwerking op het vlak van inkoop- en backoffice activiteiten te faciliteren. Hierdoor kunnen de 12 aangesloten Retail organisaties de concurrentie aan en de consument bedienen met producten van een goede prijs en kwaliteit. Dit doen we nu met zo’n 120 collega’s. Ons kantoor is gevestigd in Beesd. Wil je meer over ons weten? Kijk dan op www.superunie.nl.