40 uur
Beesd
Solliciteer nu!

De functie

ICT-beheerder

Afdeling ICT

Onmisbaar voor je collega’s. Dat is wat jij bent als ICT-beheerder bij Superunie in Beesd. Met jouw kennis op het gebied van ICT zorg je ervoor dat iedereen aan de slag kan gaan met de benodigde IT-middelen. Je kunt bij ons als junior of als medior aan de slag. Nieuwsgierig naar deze vacature bij een organisatie waar je de vrijheid krijgt om jezelf optimaal te ontwikkelen? Lees dan verder.

Wat ga je doen?
Je dag begint met het doorlopen van de openstaande tickets. Dit zijn vragen en verzoeken die door jouw collega’s zijn aangemaakt en bij jou binnenkomen.

Het takenpakket is erg afwisselend. Zo bied je eerste en tweede-lijns support, zoals het installeren, testen en in productie nemen van hard- en software. Je voert dagelijkse controles uit, zorgt voor het uitvoeren van updates en verwerkt nieuwe collega’s in het systeem. Ook krijg jij de kans om te werken aan oplossingen van onder andere Microsoft 365, Cisco, Linux, EMC en VMware. Doordat Superunie systemen heeft die transacties verwerken voor ongeveer 30% van de Nederlandse supermarkten is de omvang van de hard- en software omgeving op hoog niveau. Je bepaalt zelf welke werkzaamheden prioriteit hebben waardoor je veel inspraak hebt op je dagindeling.

Bij Superunie werken wij met gebruikershandleidingen voor het personeel. Dit is een Wiki met de meest gestelde IT-vragen en oplossingen. Merk jij dat er veel vragen zijn over een bepaald onderwerp? Dan zorg jij voor een nieuwe handleiding. Dit kan in de vorm van een Word-document of een video zijn.

En dat is nog niet alles. Wij betrekken jou actief bij verschillende ICT-projecten en activiteiten om de ondersteuning en inrichting van ICT-taken te verbeteren. Een mooie kans om meer verantwoordelijkheden te krijgen.

Jouw team

Je komt te werken in een team van zeven collega’s. Dit zijn softwareontwikkelaars en infrastructuur technici. Je rapporteert aan de senior ICT-beheerder. In deze rol beweeg jij door de gehele organisatie. Voor jouw zichtbaarheid vinden wij het dan ook belangrijk dat je twee tot drie dagen per week op kantoor aanwezig ben. Op deze manier kun je collega’s direct en ter plekke helpen, bijvoorbeeld met de uitgifte van een laptop.

Binnen het team wordt er tijd vrijgemaakt voor eigen mini-projecten. Je mag een onderwerp of probleem kiezen waarvoor jij een oplossing gaat uitwerken. Eén keer per maand krijg jij de kans om trots te vertellen over jouw onderwerp.

Wat krijg je ervoor terug?

Je komt te werken in een bedrijf waar jij je organisatiebreed kunt ontwikkelen. Je komt met alle facetten van de organisatie in aanraking, waardoor jij je kunt specialiseren op meerdere gebieden die jouw interesseren. De sfeer binnen Superunie is informeel waar iedereen elkaar kent en bereid is te helpen. Daarnaast vervul je een dankbare rol, omdat je ervoor zorgt dat jouw collega’s hun werk kunnen doen.

Het salaris is afhankelijk van jouw niveau, maar je kunt bij Superunie rekenen op een marktconform+ salaris. Wil je exact weten hoe dit zit? Stuur gerust een email. Daarnaast gelden de volgende arbeidsvoorwaarden:

  • Een functie voor 40 uur per week;
  • Pensioenopbouw met een beperkte eigen bijdrage van 4,5%;
  • 25 vakantiedagen + 6 atv dagen (bij een fulltime dienstverband) en je ontvangt 8% vakantiegeld;
  • Internetvergoeding van €48,- netto per maand;
  • De mogelijkheid om thuis goed te werken. Hiervoor heb je keuze uit veel thuiswerkvoorzieningen (denk hierbij aan laptop, sta/ zit bureau, bureaustoel, extra scherm, laptopstandaard etc.);
  • Een dankbaarheid vergoeding wanneer je buiten kantoortijden werkt;
  • Een uitgebreid trainingsaanbod en mogelijkheid tot het volgen van individuele opleidingen/ trainingen.

Wat breng je mee?

Je hebt van nature een zelfstandige werkhouding. Daarbij heb je oog voor details en richt jij je op het voorkomen van fouten door je werk zorgvuldig te controleren. Ook ben je in staat prioriteiten te stellen en het overzicht te behouden. Heb jij technisch inzicht en de juiste motivatie? Dan zijn wij bereid je de fijne kneepjes van het vak te leren. Je hoeft nog niet alles te weten.

  • Minimaal mbo werk- en denkniveau (bij voorkeur een afgeronde ICT-opleiding);
  • (Basis)kennis van Microsoft;
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Neem contact op!

Leona van Leeuwen
HR Assistent

Solliciteer hier!

Meer informatie of direct solliciteren?
Hebben we je enthousiasme gewekt voor de functie van ICT-beheerder? Solliciteer dan vóór 02 mei 2022 door op de sollicitatiebutton te klikken. Heb je vragen of wil je meer weten? Neem dan gerust contact op met Leona van Leeuwen, Human Resources via +31 (0) 345-686666 of via humanresources@superunie.nl

Vacature formulier

  • Sleep bestanden hierheen of
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wie zijn wij?

Superunie, een naam die de supermarktconsument niet altijd direct iets zegt. Toch zijn de meeste mensen wel eens in aanraking geweest met onze producten. Als inkoopcollectief voor 13 supermarktketens (PLUS, Vomar, Spar, Coop, Sligro, Hoogvliet, Jan Linders, Dekamarkt, Dirk, Nettorama, Boni, Boon Food Group en Poiesz) hebben wij namelijk een grote impact op het Nederlandse supermarktlandschap.

Samen staan wij sterk. Vanuit die gedachte zijn wij zestig jaar geleden ontstaan. Als centrale inkooporganisatie vinden we het belangrijk om een zo goed mogelijke samenwerking op het vlak van inkoop- en backoffice activiteiten te faciliteren. Hierdoor kunnen de 13 aangesloten Retail organisaties de concurrentie aan en de consument bedienen met producten van een goede prijs en kwaliteit. Dit doen we nu met zo’n 120 collega’s. Ons kantoor is gevestigd in Beesd. Wil je meer over ons weten? Kijk dan op www.superunie.nl.