40 uur
Beesd
Solliciteer nu!

De functie

Inkoop Assistent

Afdeling Inkoop

Ben jij op zoek naar een veelzijdige baan binnen de snelle en uitdagende levensmiddelenbranche? Ben je commercieel, leergierig en los je graag problemen op? Ben je nauwkeurig en administratief sterk? Dan ben jij degene die wij zoeken!

Wat ga je doen?

Onze producten liggen in meer dan 1600 Nederlandse supermarkten. Als Inkoop Assistent coördineer je het inkooptraject van een pakket verse producten die je samen met de verantwoordelijke Inkoper beheert.

Je coördineert het volledige inkooptraject; je wint marktinformatie in, vergelijkt offertes, test producten en je zorgt voor de correcte administratieve afwikkeling van contracten. Om dit in goede banen te leiden spreek je dagelijks met interne collega’s van diverse afdelingen waaronder Marketing, Logistiek en Product Integriteit. Daarnaast heb je contact met leveranciers en de leden van Superunie.  Kortom een veelzijdige baan met concrete taken en veel ruimte voor eigen inbreng.

Wat neem je mee?

  • Je hebt een open, proactieve en pragmatische houding (type aanpakker) gericht op het oplossen en afronden van zaken.
  • Je hebt een teamgerichte werkhouding met een goed gevoel voor verhoudingen. Je bent tactvol, sociaal en communicatief.
  • Je hebt kennis van en ervaring met Office 365 en je kunt goed uit de voeten met excel
  • Je hebt bij voorkeur een afgeronde Hbo-opleiding en een aantal jaar werkervaring.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed (schriftelijk en mondeling).
  • Je bent leergierig, commercieel en je hebt affiniteit met voeding.

Het team

Je komt te werken in een gedreven team. Samen met andere assistenten ondersteunen jullie de inkopers van het cluster vers.  Jullie zijn echte doeners en denken in oplossingen. Je hebt veel contact met collega’s van andere afdelingen en spart dagelijks met je Inkoper met wie je samen een  pakket aan producten beheert.

Wat krijg je ervoor terug?

Een functie binnen een bedrijf met veel impact op het Nederlandse supermarktlandschap. Als Assistent Inkoper bij Superunie krijg jij veel verantwoordelijkheid en kun jij echt je steentje bijdragen. Je komt te werken binnen de FMCG branche waar ontwikkelingen elkaar razendsnel opvolgen.

Verder bieden wij:

  • een salaris tussen de € 2500 en de € 2700 bruto per maand op basis van een werkweek van 40 uur (afhankelijk van kennis en ervaring);
  • 8% vakantiegeld;
  • internetvergoeding van €48,- netto per maand;
  • 25 vakantiedagen en 6 atv dagen (bij fulltime dienstverband);
  • Superunie zorgt ervoor dat je ook thuis goed kunt werken. Hiervoor heb je keuze uit veel thuiswerkvoorzieningen (denk hierbij aan laptop, sta/zit bureau, bureaustoel, extra scherm, laptopstandaard etc.);
  • Gratis fruit en een kantine met een uitgebreid assortiment, wanneer wij weer naar kantoor kunnen;
  • Vanwege covid-19 werken wij volledig vanuit huis. In de toekomst zal je 2 à 3 dagen op kantoor werken en de rest van de dagen vanuit huis.
  • Een uitgebreid trainings-aanbod en de mogelijkheid voor het volgen van individuele opleidingen/trainingen.

 

 

 

Neem contact op

Pieter Morsink
Buying Director Fresh

Solliciteer hier!

Ben jij de professional die Superunie zoekt? Stuur dan een korte reactie met CV t.a.v. Pieter Morsink naar vacature@superunie.nl. Voor vragen of een toelichting op deze vacature kan je contact opnemen met Pieter Morsink, Buying Director Fresh, telefoon 0345-686 666. Voor meer informatie zie www.superunie.nl.

  • Sleep bestanden hierheen of
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.