Junior Controller
Ontdek deze vacature!De functie
Junior Controller
Word jij gelukkig van cijfers die kloppen en heb jij je zaken altijd op orde? Heb je ervaring met administratieve taken en krijg je energie van een organisatie die zijn stempel weet te drukken op het Nederlandse supermarktlandschap? Bekijk dan onze vacature.
Wat ga je doen?
Als Junior Controller binnen het team Supply Chain Control heb je de eerste periode de focus op de belangrijkste processen zodat je de diverse werkzaamheden binnen het team goed leert kennen. De kennis die je deze eerste periode opdoet gebruik je om nieuwe processen en controles op te zetten en te implementeren en help je bestaande processen te verbeteren. Daarnaast neem je deel aan projecten en pak je ad-hoc werkzaamheden op zoals het doorrekenen van Supply Chain deals.
Samengevat zijn je belangrijkste taken als volgt:
- Je stelt in opdracht van de Teamlead rapportages en analyses op bijvoorbeeld ter ondersteuning van de kwartaal en jaarrapportage en verkoopprijscalculaties;
- Je draagt bij aan het optimaliseren van Finance & Control processen en procedures;
- Je ondersteunt bij het maken van de bonuscontrole;
- Je denkt mee over en levert input voor het verbeteren van dashboards.
Jouw team
Het team Supply Chain Control bestaat uit 5 personen en is het eerste aanspreekpunt voor leveranciers, leden en dienstverleners voor vragen over facturen, betalingen en verrekeningen. Het team wordt aangestuurd door de Teamlead Supply Chain Control.
Wat krijg je ervoor terug?
Je gaat werken bij Superunie, een inkoopcollectief met 12 leden die samen 1.650 supermarkten binnen Nederland vertegenwoordigen. Binnen Superunie heerst een informele sfeer, waar iedereen elkaar kent en bereid is te helpen.
- Een marktconform salaris, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.
- Pensioenopbouw met een beperkte eigen bijdrage van 4,5%.
- 25 vakantiedagen + 6 atv dagen (bij een fulltime dienstverband) en je ontvangt 8% vakantiegeld.
- Internetvergoeding van €48,- netto per maand.
- Een reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer of een thuiswerkvergoeding van €2,15 per dag als je thuiswerkt.
- Bij Superunie werken we hybride. Om goed thuis te werken heb je keuze uit veel thuiswerkvoorzieningen (denk hierbij aan een laptop, sta/zit bureau, bureaustoel, extra scherm etc.).
- Een uitgebreid trainingsaanbod en de mogelijkheid tot het volgen van individuele opleidingen/trainingen.
- Deelname aan Superunie Fit en Superunie Jong. Daarnaast wordt er bij Superunie veel georganiseerd zoals personeelsuitjes en borrels.
- En bovendien een uitdagende functie bij een van de grootste spelers in de Nederlandse levensmiddelenmarkt.
Wat breng je mee?
Je bent nauwkeurig en hebt gevoel voor cijfers. Je kunt makkelijk schakelen tussen verschillende werkzaamheden en kunt goed prioriteiten stellen. Je communiceert makkelijk en kunt goed zelfstandig werken. Daarnaast beschik je over:
- Een relevante HBO opleiding
- Minimaal 2 jaar ervaring op Financieel Administratief gebied
- Kennis van Excel op gevorderd niveau
- Ervaring binnen retail is een pré
- Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Sluit jouw ervaring niet volledig aan, maar hebben financiële processen wel jouw interesse? Ook dan komen wij graag met jou in contact.
Solliciteer hier!
Meer informatie of direct solliciteren?
Hebben we je enthousiasme gewekt voor de functie van Inkoper A-Merken? Solliciteer dan door op de sollicitatiebutton te klikken. Heb je vragen of wil je meer weten? Neem dan gerust contact op met Leona van Leeuwen, Human Resources via +31 (0) 345-686666 of humanresources@superunie.nl
Wie zijn wij?
Superunie, een naam die de supermarktconsument niet altijd direct iets zegt. Toch zijn de meeste mensen wel eens in aanraking geweest met onze producten. Als inkoopcollectief voor 12 retailorganisaties (Boni, Boon Food Group, DekaMarkt, Dirk, Hoogvliet, Jan Linders, Nettorama, Plus/Coop, Poiesz, Sligro Food Group Nederland, Spar en Vomar) hebben namelijk een grote impact op het Nederlandse supermarktlandschap.
Samen staan wij sterk. Vanuit die gedachte zijn wij meer dan vijfenzestig jaar geleden ontstaan. Als centrale inkooporganisatie vinden we het belangrijk om een zo goed mogelijke samenwerking op het vlak van inkoop- en backoffice activiteiten te faciliteren. Hierdoor kunnen de 12 aangesloten Retail organisaties de concurrentie aan en de consument bedienen met producten van een goede prijs en kwaliteit. Dit doen we nu met zo’n 125 collega’s. Ons kantoor is gevestigd in Beesd. Wil je meer over ons weten? Kijk dan op www.superunie.nl.