32 uur
Beesd
Solliciteer nu!

De functie

Management Assistent met HR affiniteit

Afdeling Directiesecretariaat

Bij Superunie zijn we enthousiast over ontwikkelingen die we zien binnen onze dynamische branche. Als Management Assistent zorg jij ervoor dat onze directie zich hierop kan focussen want jij bent er om hen te ontzorgen. In je dagelijks werk zorg je er daarnaast voor dat onze medewerkers op een prettige manier kunnen werken door te ondersteunen op HR-gebied. Je verzorgt de HR administratie tot in de puntjes en je denkt mee over wat er beter kan en gaat hiermee zelf aan de slag. Tenslotte zorg je ervoor dat onze projecten soepel verlopen; jij assisteert organiseert en controleert. Een functie met veel verantwoordelijkheid en met veel uitdaging. Wil jij werken bij een van de grootste spelers in de Nederlandse levensmiddelenmarkt? Bekijk dan de vacature.

Wat ga je doen?

Jij zorgt ervoor dat binnen Superunie alles op rolletjes loopt. Je ondersteunt onze directie en je assisteert op de afdeling HR en je bent de back up voor je collega Management assistent.

Geen werkdag is hetzelfde. De ene dag neem je deel aan een projectvergaderingen waarbij jij ervoor zorgt dat afspraken worden vastgelegd, terwijl je de volgende dag aan de slag gaat met de HR administratie om vervolgens te notuleren bij het CEO-overleg.

  • Je zet alles in het werk om ervoor te zorgen dat onze 4 directieleden zich kunnen focussen op hun kerntaken. Dit doe je samen met je collega Management Assistent. Je zorgt voor een duidelijke actie- en besluitenlijst, beheert agenda’s, signaleert en vangt af.
  • Je bent verantwoordelijk voor verzuim en de HR administratie. Je denkt hierin proactief mee over het optimaliseren van bestaande processen. Je stelt verbeteringen voor en neemt waar mogelijk de lead in de uitvoering.
  • Je ondersteunt bij diverse (HR) projecten. Je zorgt ervoor dat afspraken duidelijk worden vastgelegd, je volgt acties op en jaagt mensen na.
  • Ter ondersteuning van de Projectmanager pak je diverse werkzaamheden op waarbij je prioriteiten nooit uit het oog verliest.
  • Je maakt jezelf zichtbaar binnen de organisatie en trek je zowel de medewerkers als de managers naar je toe. Met jouw innovatieve blik zorg jij er samen met je collega voor dat huidige processen op een efficiëntere manier worden ingericht.

Wat breng je mee

  • Een afgeronde MBO+/HBO-opleiding, bijvoorbeeld op het gebied van HRM, Communicatie, Office Management;
  • Je hebt ervaring opgedaan in het begeleiden van projecten, je weet wat agile werken is en omarmt deze werkwijze;
  • Je hebt ervaring/kennis op het gebied van verzuimbegeleiding, je kent de stappen van de wet verbetering poortwachter;
  • Je bent communicatief vaardig in woord en schrift;
  • Je werkt met office 365 en zet dit in om efficiënt te werken;
  • Je bent proactief, communicatief, gestructureerd, enthousiast en integer.

Ons aanbod

Een afwisselende functie met veel verantwoordelijkheid en ontwikkelmogelijkheden, dat is wat Superunie je biedt. Je komt te werken binnen de FMCG branche waar ontwikkelingen elkaar razendsnel opvolgen. Met deze job doe je werkervaring op waar je tijdens je gehele carrière zult blijven profiteren.

Bij Superunie kun je rekenen op de volgende arbeidsvoorwaarden:

  • Een salaris rond de € 2850,- en € 3000,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (40 uur per week)
  • 8% vakantiegeld
  • Internetvergoeding van € 48,- netto per maand
  • 25 vakantiedagen +6 atv dagen (bij fulltime dienstverband)
  • Superunie zorgt ervoor dat je ook thuis goed kunt werken. Hiervoor heb je keuze uit veel thuiswerkvoorzieningen (denk hierbij aan laptop, sta/zit bureau, bureaustoel, extra scherm, laptopstandaard etc.);
  • Gratis fruit en een kantine met een uitgebreid assortiment, wanneer wij weer naar kantoor kunnen;
  • Vanwege covid-19 werken wij vanuit huis. Na Covid kun je gedeeltelijke vanuit huis blijven werken. Om je goed te kunnen onboarden zul je tijdens je inwerkperiode regelmatig op kantoor zijn;
  • Een uitgebreid trainings-aanbod en de mogelijkheid voor het volgen van individuele opleidingen/trainingen.

Neem contact op

Lammieke Poolen
HR Manager

Solliciteer hier!

Enthousiast geworden? Dan zien we je sollicitatie voorzien van motivatie en cv graag tegemoet! Deze kan je sturen naar vacature@superunie.nl.

Wil je meer weten over de functie?

Neem dan contact op met Lammieke Poolen via lammieke.poolen@superunie.nl

  • Sleep bestanden hierheen of
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

 

Wie zijn wij?

Superunie, een naam die de supermarktconsument niet altijd direct iets zegt. Toch zijn de meeste mensen wel eens in aanraking geweest met onze producten. Als inkoopcollectief voor 13 supermarktketens hebben wij namelijk een grote impact op het Nederlandse supermarktlandschap.

Samen staan wij sterk. Vanuit die gedachte is zestig jaar geleden ook Superunie ontstaan. Als centrale inkooporganisatie vinden wij het belangrijk om een zo goed mogelijke samenwerking op het vlak van inkoop- en backoffice activiteiten te faciliteren. Hierdoor kunnen de 13 aangesloten Retail organisaties de concurrentie aan en de consument bedienen met producten van een goede prijs en kwaliteit. Wil je meer weten over Superunie? Kijk dan op www.superunie.nl