24 - 40 uur
Beesd
Solliciteer nu!

De functie

Mutatiemedewerker

Afdeling Supply Chain

In acht tot twaalf maanden veel werkervaring opdoen in de dynamische supermarktketenbranche. Dát is wat jou te wachten staat als onze nieuwe en tijdelijke Medewerker Mutaties. Binnen deze rol zet jij jouw communicatieve vaardigheden in om jouw collega’s en externe partijen mee te nemen in veranderingen op het gebied van producten of verpakkingen. De uren zijn flexibel in te delen van 24 tot 40 uur per week. Interessant? Lees dan snel verder.

Wat ga je doen?

Met ruim 220.000 producten, 750 leveranciers en 13 verschillende leden sta jij samen met de afdeling Supply Chain dagelijks voor een mooie uitdaging. Als Medewerker Mutaties ben jij namelijk verantwoordelijk voor het doorvoeren van de verschillende mutaties. Gelukt? Dan zorg jij ervoor dat jouw collega’s en externe partijen op de hoogte worden gebracht.

Iedere ochtend heb jij met het team een dagstart waarbij de planning voor de dag wordt doorgenomen. Ook is dit een moment om gezamenlijk terug te blikken op eerdere projecten. Wat gaat goed? Wat kan er beter. Daarnaast is er ruimte om privézaken te bespreken. Het hoeft écht niet alleen over werk te gaan.

Na dit overleg bekijk jij je lijst met aankomende mutaties. Het is jouw taak om veranderingen van producten of verpakkingen van onze eigen merken bij te houden. Denk hierbij aan de invoering van een nieuw product, het opvragen van productvoorraden bij leveranciers en de coördinatie van een oud product naar een vervangend nieuw product. Jij bent het aanspreekpunt voor de leveranciers, de leden en jouw collega’s. Per dag heb je contact met tien à twintig leveranciers. Dit alles met als doel om de beschikbaarheid van de producten voor de leden goed te waarborgen. Het contact bestaat voor 90% uit mailverkeer. Mocht iets niet duidelijk zijn dan mag je ook altijd bellen. Meetings worden vaak via Microsoft-Teams gehouden.

Wanneer je alle informatie betreft een mutatie compleet hebt, kun je dit invullen op het Mutatiedashboard. Dit is een Excel file waar alle leden kunnen zien welke mutaties er aankomen. Deze sheet houd je iedere dag bij waardoor de leden de benodigde informatie altijd beschikbaar hebben.

Jouw team

Je komt te werken op de Supply Chain afdeling in een leuk team van elf collega’s. Samen focussen jullie je op de goederenstroom van leverancier naar de distributiecentra van de leden, met allemaal hetzelfde doel: een zo goed mogelijke beschikbaarheid van producten creëren. Thuiswerken is bij ons de standaard. Werk jij het liefste vanuit je eigen huis? Of juist liever op kantoor? Bij ons krijg je de vrijheid om dit zelf in te delen.

Je werkt samen met alle afdelingen van Superunie om een compleet beeld te kunnen schetsen van de mutaties. Denk hierbij aan de inkoopafdeling en de marketingafdeling. Je rapporteert aan de Manager Supply Chain en de SC Expert Performance.

Wat krijg je ervoor terug?

Jij komt te werken in een dynamische omgeving die jou in staat stelt om in korte tijd veel werkervaring op te doen. Ook fijn: doordat jij in contact staat met diverse partijen, bouw je aan een groot netwerk. Zowel nationaal als internationaal. Daarnaast maak je deel uit van een hecht team waarbij collega’s graag voor elkaar klaar staan.

Verder bieden wij:

  • Een marktconform+ salaris tussen de € 2450,00 en € 2650,00 per maand op basis van een 40-urige werkweek;
  • Een functie voor 8 tot 12 maanden van minimaal 24 uur per week en maximaal 40 uur per week;
  • Pensioenopbouw met een beperkte eigen bijdrage van 4,5%;
  • 25 vakantiedagen + 6 atv dagen per jaar (bij een fulltime dienstverband);
  • Je ontvangt 8% vakantiegeld;
  • Internetvergoeding van € 48,00 netto per maand;
  • Een goede thuiswerkplek, zoals een laptop en beeldscherm;
  • Een passende reiskostenvergoeding;
  • Spontane teamuitjes, zoals een BBQ of training.

Wat breng je mee?

Van nature werk je nauwkeurig. Soms ben je met wel 200 verschillende mutaties bezig, waarbij het belangrijk is dat jij het overzicht bewaakt. Omdat je ons visitekaartje bent in de communicatie naar de leveranciers en de leden verwachten wij dat je een nette mail kunt opstellen in het Nederlands en het Engels.Daarnaast vragen wij:

  • Minimaal mbo werk- en denkniveau;
  • (Basis)kennis van Microsoft.

Neem contact op

Leona van Leeuwen
HR Assistent

Solliciteer hier!

Meer informatie of direct solliciteren?
Hebben we je enthousiasme gewekt voor de functie van Medewerker Mutaties? Solliciteer dan vóór 19 mei 2022 door op de sollicitatiebutton te klikken. Heb je vragen of wil je meer weten? Neem dan gerust contact op met Leona van Leeuwen, Human Resources via +31 (0) 345-686666 of humanresources@superunie.nl

  • Sleep bestanden hierheen of
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wie zijn wij?

Superunie, een naam die de supermarktconsument niet altijd direct iets zegt. Toch zijn de meeste mensen wel eens in aanraking geweest met onze producten. Als inkoopcollectief voor 13 supermarktketens (PLUS, Vomar, Spar, Coop, Sligro, Hoogvliet, Jan Linders, Dirk, Dekamarkt, Nettorama, Boni, Boon Food Group en Poiesz) hebben wij namelijk een grote impact op het Nederlandse supermarktlandschap.

Samen staan wij sterk. Vanuit die gedachte zijn wij zestig jaar geleden ontstaan. Als centrale inkooporganisatie vinden we het belangrijk om een zo goed mogelijke samenwerking op het vlak van inkoop- en backoffice activiteiten te faciliteren. Hierdoor kunnen de 12 aangesloten Retailorganisaties de concurrentie aan en de consument bedienen met producten van een goede prijs en kwaliteit. Dit doen we nu met zo’n 120 collega’s. Wil je meer over ons weten? Kijk dan op www.superunie.nl.