32 - 40 uur
Beesd
Solliciteer nu!

De functie

Print Specialist

Afdeling Marketing

G’woon, Melkan, Bonbébé, First Choice Cola, Sum & Sam, Bio+ en Sense: bekende merken in het supermarktschap en allemaal eigen merken die Superunie voor haar leden verzorgt. Onze Marketingafdeling is verantwoordelijk voor de strategie van deze merken, maar ook voor het design en de kwaliteit van de verpakking. Voor onze Marketingafdeling zijn wij op zoek naar een Print Specialist die ervoor gaat zorgen  dat de verschillende verpakkingsprojecten snel en vakkundig verlopen en die ervoor zorgt dat ze voldoen aan onze hoge kwaliteitseisen. Een functie met veel verantwoordelijkheid, maar ook veel uitdaging. Wil jij werken bij een van de grootste spelers in de Nederlandse levensmiddelenmarkt? Bekijk dan de vacature.

 

Wat ga je doen?

Jij zorgt ervoor dat de verschillende verpakkingsprojecten van onze eigen merken soepel verlopen.  Je hebt veel kennis van de mogelijkheden en onmogelijkheden en op het gebied van drukwerk en met jouw expertise zorg je ervoor dat Superunie op dit gebied de juiste keuzes maakt. Je werkt nauw samen met je Marketingcollega’s, afdeling Kwaliteit en onze Inkopers. Je rapporteert aan de Project & Trafficmanager.

  • Je bent verantwoordelijk voor het, aan de hand van de aangeleverde design-files, uitvoeren van de verpakkingsprojecten van nieuwe artikelen, re-designs en aanpassingen van de verpakking van bestaande producten.
  • Je bent verantwoordelijk voor het aanleveren van een optimaal drukgereed bestand binnen hiervoor gestelde termijn en budget.
  • Als expert ben jij degene die schakelt met interne en externe stakeholders (lithografen, designbureaus) en jij bent onze vraagbaak en probleemoplosser op het gebied van het drukwerk, – specificaties en verpakkingen.
  • Je bent en blijft op de hoogte van relevante ontwikkelingen binnen het druktechnische vakgebied zodat je Superunie kunt voorzien van up-to-date advies.
  • Je vindt het leuk om kennis te delen en je weet jouw kennis op een prettige manier over te dragen aan je collega’s.

 

Wat breng  je mee?

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau en je hebt een grafische opleiding gevolgd;
  • Je hebt minimaal 5 jaar succesvolle werkervaring binnen een vergelijkbare functie, waarbij ervaring in retail of fast-moving-consumer-goods een pré is;
  • Je kunt goed projectmatig werken;
  • Je bent communicatief vaardig in woord en schrift in zowel het Nederlands als Engels;
  • Je bent pragmatisch, planmatig en pro-actief. Je denkt vooruit en staat stevig in je schoenen;
  • Je bent je bewust van je eigen kunnen en gebruikt je kennis om andere op een prettige manier te overtuigen.

 

Ons aanbod

Een afwisselende functie met veel verantwoordelijkheid en ontwikkelmogelijkheden, dat is wat Superunie je biedt. Je komt te werken binnen de FMCG-branche waar ontwikkelingen elkaar razendsnel opvolgen.

Bij Superunie kun je rekenen op de volgende arbeidsvoorwaarden:

  • Een salaris rond de € 3600,- en € 4100,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (40 uur per week)
  • 8% vakantiegeld
  • Internetvergoeding van € 48,- netto per maand
  • 25 vakantiedagen +6 atv dagen (bij fulltime dienstverband)
  • Superunie zorgt ervoor dat je ook thuis goed kunt werken. Hiervoor heb je keuze uit veel thuiswerkvoorzieningen (denk hierbij aan laptop, sta/zit bureau, bureaustoel, extra scherm, laptopstandaard etc.);
  • Vanwege covid-19 werken wij vanuit huis. Na Covid kun je gedeeltelijke vanuit huis blijven werken. Om je goed te kunnen onboarden zul je tijdens je inwerkperiode regelmatig op kantoor zijn;
  • Een uitgebreid trainings-aanbod en de mogelijkheid voor het volgen van individuele opleidingen/trainingen.

Solliciteer hier!

Enthousiast geworden? Dan zien we je sollicitatie voorzien van motivatie en cv graag tegemoet!
Deze kan je sturen naar vacature@superunie.nl.

Wil je meer weten over de functie?

Neem dan contact op met Lisette Maters via lisette.maters@superunie.nl

Wie zijn wij?

Superunie, een naam die de supermarktconsument niet altijd direct iets zegt. Toch zijn de meeste mensen wel eens in aanraking geweest met onze leden, hun supermarkten en onze producten. Als inkoopcollectief voor 13 supermarktketens hebben wij namelijk een grote impact op het Nederlandse supermarktlandschap.

Samen staan wij sterk. Vanuit die gedachte is zestig jaar geleden ook Superunie ontstaan. Als centrale inkooporganisatie vinden wij het belangrijk om een zo goed mogelijke samenwerking op het vlak van inkoop- en backoffice activiteiten te faciliteren. Hierdoor kunnen de 13 aangesloten Retail-organisaties de concurrentie aan en de consument bedienen met producten van een goede prijs en kwaliteit. Wil je meer weten over Superunie? Kijk dan op www.superunie.nl

 

  • Sleep bestanden hierheen of
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.