32 - 40 uur
Beesd (Hybride)
Solliciteer nu!

De functie

Teamlead Finance

Afdeling Finance & Control

Ben jij een financieel strateeg die klaar is voor een sturende rol in de dynamische wereld van Superunie, een toonaangevende speler in de Nederlandse food- en foodservicemarkt? Als Teamlead Finance werk je samen met een team van gedreven professionals en word je de architect van onze financiële toekomst, waarbij je niet alleen verantwoordelijk bent voor het beheren van de cijfers, maar ook meedenkt over de strategie binnen de afdeling. Lijkt dit je een uitdagende rol? Dan is dit jouw kans om aan boord te komen bij Superunie.

 

Wat ga je doen?

Als Teamlead Finance bij Superunie ben jij het aanspreekpunt voor alles wat financial control betreft. Je bent met een scherp oog voor cijfers en een sterk analytisch vermogen verantwoordelijk voor het beheren en optimaliseren van onze financiële processen. Je duikt diep in de kern van deze processen en brengt innovatieve ideeën tot leven die onze efficiëntie vergroten.

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Je bent in de lead voor onze planning en controlcyclus en draagt zorg voor een soepel proces met betrekking tot de begroting, tussentijdse rapportages en de jaarrekening in samenspraak met de accountant.
  • Je draagt bij aan de financiële strategie van Superunie en werkt mee aan de ontwikkeling en uitvoering van het financieel beleid.
  • Je bent verantwoordelijk voor de financiële processen en de inrichting hiervan (inclusief de salarisadministratie) en je draagt bij aan een betrouwbare, volledige en tijdige registratie, inclusief de wettelijke en branche-specifieke aangiften.
  • Je motiveert jouw team met twee medewerkers om samen de financiële doelstellingen van Superunie te behalen.
  • Je hebt overzicht over onze financiële processen, net als de administratieve organisatie en interne beheersing ervan en weet deze waar mogelijk samen met het team te optimaliseren.

 

Het team

Onze afdeling Finance & Control bestaat uit 11 collega’s onder leiding van Robin Lambrechts, onze Manager Finance & Control. De afdeling Finance & Control is het financiële hart van onze organisatie en speelt een cruciale rol in de dagelijkse business. Je stuurt onze medewerkers van de financiële administratie aan. Naast de afdeling Finance & Control schakel je met collega’s van andere afdelingen binnen Superunie zoals Human Resources en Inkoop. Je externe stakeholders zijn zowel leveranciers en natuurlijk onze leden.

 

Wat krijg je ervoor terug?

Bij Superunie word je onderdeel van een dynamisch en hecht team binnen een stabiele organisatie. Binnen de organisatie draait het om samenwerking met elkaar, onze leden en externe stakeholders. Onze drie kernwaarden zijn dan ook: verbonden, trots en professioneel.

Daarnaast bieden wij:

  • Een marktconform salaris, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.
  • Pensioenopbouw met een beperkte eigen bijdrage van 4,5%.
  • 25 vakantiedagen + 6 atv dagen (bij een fulltime dienstverband) en je ontvangt 8% vakantiegeld.
  • Internetvergoeding van € 48,- netto per maand.
  • Een reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer of een thuiswerkvergoeding van € 2,35 per dag als je thuiswerkt.
  • Bij Superunie werken we hybride. Om goed thuis te werken heb je keuze uit veel thuiswerkvoorzieningen (denk hierbij aan een laptop, sta/zit bureau, bureaustoel, extra scherm, etc.).
  • Een uitgebreid trainingsaanbod en de mogelijkheid tot het volgen van individuele opleidingen/trainingen.
  • Deelname aan Superunie Fit en Superunie Jong. Daarnaast wordt er bij Superunie veel georganiseerd zoals personeelsuitjes en borrels.
  • En bovendien een uitdagende functie bij een van de grootste spelers in de Nederlandse levensmiddelenmarkt.

 

Wat breng je mee?

Als Teamlead Finance zie je uitdagingen als kansen en toon je initiatief om nieuwe doelen te stellen. Je bent in staat om het team te motiveren en te enthousiasmeren om samen deze doelstellingen te behalen.

Verder vragen wij:

  • Een HBO-achtergrond met ruime ervaring
  • Ervaring met het aansturen van een team
  • Uitstekende analytische vaardigheden en een passie voor financiën
  • Affiniteit met BI-tools en IT-systemen (kennis van Business Central is een pré)

Neem contact op

Leona van Leeuwen
HR Assistent

Solliciteer hier!

Meer informatie of direct solliciteren?

Hebben we je enthousiasme gewerkt voor deze vacature? Solliciteer dan door op de sollicitatiebutton te klikken. Heb je vragen of wil je meer weten? Neem dan gerust contact op met Leona van Leeuwen, HR Assistent, via 0345-686666 of stuur een mail naar humanresources@superunie.nl

  • Drop files here or
    Max. file size: 15 MB.
    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

    Wie zijn wij?
    Superunie, een naam die de supermarktconsument niet altijd direct iets zegt. Toch zijn de meeste mensen wel eens in aanraking geweest met onze producten. Als inkoopcollectief voor 11 retailorganisaties (Boni, Boon Food Group, DekaMarkt, Dirk, Hoogvliet, Nettorama, Plus/Coop, Poiesz, Sligro Food Group Nederland, Spar en Vomar) hebben namelijk een grote impact op het Nederlandse supermarktlandschap.

    Samen staan wij sterk. Vanuit die gedachte zijn wij meer dan vijfenzestig jaar geleden ontstaan. Als centrale inkooporganisatie vinden we het belangrijk om een zo goed mogelijke samenwerking op het vlak van inkoop- en backoffice activiteiten te faciliteren. Hierdoor kunnen de 11 aangesloten Retail organisaties de concurrentie aan en de consument bedienen met producten van een goede prijs en kwaliteit. Dit doen we nu met zo’n 125 collega’s. Ons kantoor is gevestigd in Beesd. Wil je meer over ons weten? Kijk dan op www.superunie.nl.