40 uur
Beesd (Hybride)
Solliciteer nu!

De functie

Inkoop Coördinator A-merk

Afdeling Inkoop

Ben jij gek op A-merken en krijg je energie van organiseren, afstemmen en samenwerken? Dan hebben wij iets voor jou. Superunie is op zoek naar een enthousiaste Inkoop Coördinator A-merk die met energie en structuur het inkoopproces ondersteunt. Een rol met verantwoordelijkheid, dynamiek én impact – midden in de wereld van de Nederlandse food- en foodservicebedrijven.

 

Wat ga je doen?

De wereld van A-merken is constant in beweging. Juist dat maakt jouw werk als Inkoop Coördinator A-merk veelzijdig en leerzaam. Of je nu al enige ervaring hebt met inkoop of nog aan het begin van je carrière staat: bij Superunie krijg je de kans om te groeien. Je start met een stevige basis in administratieve processen en bouwt dit stapsgewijs uit richting een bredere rol. Denk aan het maken van analyses en het voorbereiden van leveranciersgesprekken. Je vormt samen met een of twee inkopers een tandem. De ene keer zit jij op kop en de andere keer de inkoper, afhankelijk welk onderwerp het betreft. Je kunt dus veel invloed uitoefenen als je dat wilt. Jij zorgt voor de juiste afstemming, coördinatie en strakke opvolging binnen het inkoopproces en ondersteunt de inkoper maximaal.

Je houdt je onder andere bezig met:

  • Het verzamelen van marktinformatie en signaleren van relevante trends;
  • Het vergelijken van productintroducties van A-merk leveranciers;
  • Het correct vastleggen van condities, inkoopprijzen en productdata.

Je schakelt veel – intern met collega’s van Supply Chain, Masterdata en Finance, Business Control en extern met A-merkfabrikanten en onze leden. Dankzij jouw scherpe blik en gestructureerde werkwijze weet je het overzicht te bewaren, snel te schakelen én van waarde te zijn in elke stap van het proces.

 

Samen sterk: het team

Je komt terecht in een enthousiast team dat werkt vanuit daadkracht en oplossingsgerichtheid. Je werkt nauw samen met een of twee inkopers en hebt dagelijks contact met andere afdelingen. We geloven in korte lijnen, vertrouwen en samen resultaat boeken – altijd met het belang van onze leden voorop.

 

Wat krijg je ervoor terug?

Bij Superunie werk je in een organisatie met zichtbare impact op het Nederlandse supermarktlandschap. Als Inkoop Coördinator A-merk draag je bij aan scherpe inkoopafspraken voor miljoenen consumenten. Je krijgt veel verantwoordelijkheid, werkt nauw samen met betrokken collega’s en kunt rekenen op een prettige werksfeer waarin iedereen voor hetzelfde doel gaat. Mensen opleiden en elke dag beter maken en laten groeien, dat is naast inkoop onze tweede passie.

 

Verder bieden wij:

    • Een marktconform salaris, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.
    • Pensioenopbouw met een beperkte eigen bijdrage van 4,5%.
    • 25 vakantiedagen + 6 atv dagen (bij een fulltime dienstverband) en je ontvangt 8% vakantiegeld.
    • Internetvergoeding van €48,- netto per maand.
    • Een reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer of een thuiswerkvergoeding van €2,40 per dag als je thuiswerkt.
    • Bij Superunie werken we hybride. Om goed thuis te werken heb je keuze uit veel thuiswerkvoorzieningen (denk hierbij aan een laptop, sta/zit bureau, bureaustoel, extra scherm etc.).
    • Een uitgebreid trainingsaanbod en de mogelijkheid tot het volgen van individuele opleidingen/trainingen.
    • Deelname aan Superunie Fit en Superunie Jong. Daarnaast wordt er bij Superunie veel georganiseerd zoals personeelsuitjes en borrels.
    • En bovendien een uitdagende functie bij een van de grootste spelers in de Nederlandse levensmiddelenmarkt.

 

Wat breng je mee?

Voor deze functie vinden wij nauwkeurigheid heel belangrijk. Daarnaast kun je goed plannen en organiseren en zoek je de samenwerking op met je collega’s. Een gezonde dosis energie en enthousiasme maakt jou voor ons een ideale collega.

Verder vragen wij:

  • hbo werk- en denkniveau;
  • bij voorkeur 1 à 2 jaar werkervaring;
  • ervaring met Excel;
  • werkervaring in de FMCG sector is een pre.

We vinden jouw houding en competenties belangrijker dan je specifieke werkervaring.

Neem contact op

Lammieke Poolen
HR Business Partner

Solliciteer hier!

Meer informatie of direct solliciteren?

Hebben we je enthousiasme gewekt voor deze functie? Solliciteer dan  door op de sollicitatiebutton te klikken. Heb je vragen of wil je meer weten? Neem dan gerust contact op met Lammieke Poolen, Human Resources via +31 (0) 345-686666 of humanresources@superunie.nl

  • Drop files here or
    Max. file size: 2 MB.
    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

    Wie zijn wij?

    Superunie, een naam die de supermarktconsument niet altijd direct iets zegt. Toch zijn de meeste mensen wel eens in aanraking geweest met onze producten. Als inkoopcollectief voor 10 retailorganisaties (Boon Food Group, DekaMarkt, Dirk, Hoogvliet, Nettorama/Boni, Plus/Coop, Poiesz, Sligro Food Group Nederland, Spar en Vomar) hebben namelijk een grote impact op het Nederlandse supermarktlandschap.

    Samen staan wij sterk. Vanuit die gedachte zijn wij meer dan vijfenzestig jaar geleden ontstaan. Als centrale inkooporganisatie vinden we het belangrijk om een zo goed mogelijke samenwerking op het vlak van inkoop- en backoffice activiteiten te faciliteren. Hierdoor kunnen de 10 aangesloten Retail organisaties de concurrentie aan en de consument bedienen met producten van een goede prijs en kwaliteit. Dit doen we nu met zo’n 135 collega’s. Ons kantoor is gevestigd in Beesd. Wil je meer over ons weten? Kijk dan op www.superunie.nl.