Senior Verpakkingscoördinator
Ontdek deze vacature!De functie
Senior Verpakkingscoördinator
G’woon, Melkan, Bonbébé, First Choice Cola, Sum & Sam, BIO+, Sense en Sou Sou – stuk voor stuk vertrouwde merken in het supermarktlandschap. Exclusief ontwikkeld door Superunie voor haar leden. Het Design- en Trafficteam, onderdeel van Marketing, draagt de verantwoordelijkheid voor het ontwerp, de uitstraling en de kwaliteit van de verpakkingen van deze merken. Zodat consumenten ze direct herkennen, waarderen en altijd voorzien zijn van de juiste informatie.
Wij zoeken een Senior Verpakkingscoördinator die het volledige verpakkingsontwikkelingstraject voor onze Eigen Merken realiseert, beheert en bewaakt. Wil jij meebouwen aan het succes van een van de grootste spelers in de Nederlandse levensmiddelenmarkt? Lees dan snel verder!
Wat ga je doen?
Als Senior Verpakkingscoördinator ben je de rechterhand van de Teamleider Design & Traffic. Naast het zorgen voor een vlotte doorstroom van de verschillende verpakkingsprojecten binnen de afdeling, ben je medeverantwoordelijk voor de algehele projectplanning en het voorzitten en notuleren van de periodieke afdelingsoverstijgende planningsoverleggen, waar we samen met de collega’s van Inkoop en Kwaliteit de planning afstemmen en vooruit kijken. Je bent een verbindende factor tussen de designspecialist en je collega-verpakkingscoördinatoren. Je schakelt nauwgezet met andere afdelingen, collega’s en externe bureaus.
Enkele taken uit jouw pakket:
- Leiden en notuleren van multidisciplinaire planningsoverleggen en het vertalen van besluiten naar concrete acties;
- Coördineren van de algehele projectplanning, en het bewaken van opvolging van actiepunten in de dagelijkse workflow;
- Je bent een verbindende schakel tussen de verschillende fasen van het design- en trafficproces, en je coacht collega’s hierbij;
- Opstellen van briefings voor lithografen en het beoordelen van werktekeningen, druk- en kleurproeven binnen de afgesproken planning;
- Opstellen en bewaken van (deel)begrotingen en financiële overzichten;
- Deelname aan projecten.
Jouw team
Superunie is het inkoopcollectief voor 10 retailorganisaties in Nederland (Nettorama/Boni, Boon Food Group, DekaMarkt, Dirk, Hoogvliet, Plus, Poiesz, Sligro Food Group Nederland, Spar en Vomar). Met elkaar hebben we een grote impact op het Nederlandse supermarktlandschap.
Het Marketingteam bij Superunie bestaat uit 13 collega’s en 4 teams; Category & Trade Marketing, Brand Marketing, Design & Traffic en Branded Media. Voor het team Design & Traffic zoeken we nu versterking.
Wat bieden wij jou?
Een superleuke job waarin je je jouw werk terug ziet op de schappen van onze leden. Daarmee werk je mee aan wat Nederland eet. Je maakt dus impact!
Daarnaast:
- Een marktconform salaris, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.
- Een functie voor 32 uur per week.
- Pensioenopbouw met een beperkte eigen bijdrage van 4,5%.
- 25 vakantiedagen + 6 atv dagen (bij een fulltime dienstverband) en je ontvangt 8% vakantiegeld.
- Internetvergoeding van €48,- netto per maand.
- Een reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer of een thuiswerkvergoeding van €2,40 per dag als je thuiswerkt.
- Bij Superunie werken we hybride. Om goed thuis te werken heb je keuze uit veel thuiswerkvoorzieningen (denk hierbij aan een laptop, sta/zit bureau, bureaustoel, extra scherm etc.).
- Een uitgebreid trainingsaanbod en de mogelijkheid tot het volgen van individuele opleidingen/trainingen.
- Deelname aan Superunie Fit en Superunie Jong. Daarnaast wordt er bij Superunie veel georganiseerd zoals personeelsuitjes en borrels.
- En bovendien een uitdagende functie bij een van de grootste spelers in de Nederlandse levensmiddelenmarkt.
Wat breng je mee?
Je bent een praktisch ingestelde ‘spin in het web’, die zorgvuldig en gestructureerd te werk gaat. Je overziet lopende projecten, hebt nieuwe projecten snel in het vizier en schakelt moeiteloos met collega’s, leveranciers en externen. Je neemt eigenaarschap, bent wendbaar en weet bij onverwachte wijzigingen snel en adequaat te handelen.
Verder vragen wij:
- HBO werk- en denkniveau (bij voorkeur richting Packaging & Design, of Marketing Communicatie);
- Je hebt 3-5 jaar werkervaring als verpakkings- of projectcoördinator, bij voorkeur binnen Food of Retail;
- Kennis van print- en drukwerktechnieken is een pré;
- Je bent visueel ingesteld en hebt affiniteit met verpakkingsdesigns;
- Foutloze beheersing van Nederlandse taal en goede beheersing van de Engelse taal (zowel mondeling als schriftelijk).
Solliciteer hier!
Meer informatie of direct solliciteren?
Hebben we je enthousiasme gewekt voor deze functie? Solliciteer dan door op de sollicitatiebutton te klikken. Heb je vragen of wil je meer weten? Neem dan gerust contact op met Lammieke Poolen, Human Resources via +31 (0) 345-686666 of humanresources@superunie.nl
Wie zijn wij?
Superunie, een naam die de supermarktconsument niet altijd direct iets zegt. Toch zijn de meeste mensen wel eens in aanraking geweest met onze producten. Als inkoopcollectief voor 10 retailorganisaties (Boon Food Group, DekaMarkt, Dirk, Hoogvliet, Nettorama/Boni, Plus/Coop, Poiesz, Sligro Food Group Nederland, Spar en Vomar) hebben namelijk een grote impact op het Nederlandse supermarktlandschap.
Samen staan wij sterk. Vanuit die gedachte zijn wij meer dan vijfenzestig jaar geleden ontstaan. Als centrale inkooporganisatie vinden we het belangrijk om een zo goed mogelijke samenwerking op het vlak van inkoop- en backoffice activiteiten te faciliteren. Hierdoor kunnen de 10 aangesloten Retail organisaties de concurrentie aan en de consument bedienen met producten van een goede prijs en kwaliteit. Dit doen we nu met zo’n 135 collega’s. Ons kantoor is gevestigd in Beesd. Wil je meer over ons weten? Kijk dan op www.superunie.nl.