32 - 40 uur
Beesd (Hybride)
Solliciteer nu!

De functie

Administratief Databeheerder (tijdelijke functie)

Afdeling Data Management

Ben jij klaar om de uitdaging aan te gaan en een cruciale rol te spelen binnen Superunie?

Als Administratief Databeheerder Eigen Merk ben jij de spil in het waarborgen van de juistheid van verpakkingsmaterialen voor maar liefst 16.000 eigen merk artikelen. Stap jij in deze dynamische rol en draag je bij aan de verpakkingen van onze eigen merken? Lees dan snel verder.

 

Wat ga je doen?

Als Administratief Databeheerder ben je verantwoordelijk voor het verzamelen, bijhouden en optimaliseren van alle interne en externe data die nodig zijn voor nauwkeurige verpakkingsinformatie. Je analyseert gegevens, voorspelt trends en stelt procedures op om de informatie en het proces te waarborgen.

Daarnaast zorg je ervoor dat leveranciers alle vereiste informatie, zoals afmetingen en gewichten, volledig en correct aanleveren. De kwaliteit van deze data is essentieel om aan onze jaarlijkse (financiële) verplichtingen te voldoen.

 

Het team

Je komt te werken in een gedreven team. Samen met vier collega’s vormen jullie het Master Data Management team. Jullie zijn echte doeners en denken in oplossingen. Met een proactieve houding zorgen jullie ervoor dat zowel de leverancier als onze leden voorzien zijn van de juiste data.

 

Wat krijg je ervoor terug?

Een functie binnen een bedrijf met veel impact op de Nederlandse food- en foodservicemarkt. Als Administratief Databeheerder krijg je verantwoordelijkheid en kun je echt je steentje bijdragen.

Verder bieden wij:

  • Een tijdelijke functie met een arbeidsovereenkomst voor 12 maanden.
  • Een marktconform salaris, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.
  • Pensioenopbouw met een beperkte eigen bijdrage van 4,5%.
  • 25 vakantiedagen + 6 atv dagen (bij een fulltime dienstverband) en je ontvangt 8% vakantiegeld.
  • Internetvergoeding van €48,- netto per maand.
  • Een reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer of een thuiswerkvergoeding van €2,15 per dag als je thuiswerkt.
  • Bij Superunie werken we hybride. Om goed thuis te werken heb je keuze uit veel thuiswerkvoorzieningen (denk hierbij aan een laptop, sta/zit bureau, bureaustoel, extra scherm etc.).
  • Een uitgebreid trainingsaanbod en de mogelijkheid tot het volgen van individuele opleidingen/trainingen.
  • Deelname aan Superunie Fit en Superunie Jong. Daarnaast wordt er bij Superunie veel georganiseerd zoals personeelsuitjes en borrels.
  • En bovendien een uitdagende functie bij een van de grootste spelers in de Nederlandse levensmiddelenmarkt.

 

Wat breng je mee?

Met jouw ondernemende instelling ben je iemand die het overzicht bewaart en verbeteringen doorzet wanneer je deze signaleert. Je kunt zelfstandig werken, maar je bent ook graag bereid om samen met collega’s te werken. Bovendien beschik je over sterke communicatieve vaardigheden en ben je in staat om gemakkelijk en effectief contact te leggen en te onderhouden.

Daarnaast vragen we:

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau
  • Kennis van en ervaring met Excel
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

Neem contact op

Leona van Leeuwen
HR Assistent

Solliciteer hier!

Meer informatie of direct solliciteren?

Ben je na het lezen van deze tekst enthousiast geworden over de vacature? Solliciteer dan snel door op de functie Administratief Databeheerder door op de sollicitatiebutton te klikken. Heb je vragen of wil je meer weten? Neem dan gerust contact op met Leona van Leeuwen, HR Assistent, via 0345 – 686666 of mail naar vacature@superunie.nl

  • Drop files here or
    Max. file size: 2 MB.
    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

    Wie zijn wij?

    Superunie, een naam die de supermarktconsument niet altijd direct iets zegt. Toch zijn de meeste mensen wel eens in aanraking geweest met onze producten. Als inkoopcollectief voor 11 retailorganisaties (Boni, Boon Food Group, DekaMarkt, Dirk, Hoogvliet, Nettorama, Plus/Coop, Poiesz, Sligro Food Group Nederland, Spar en Vomar) hebben namelijk een grote impact op het Nederlandse supermarktlandschap.

    Samen staan wij sterk. Vanuit die gedachte zijn wij meer dan vijfenzestig jaar geleden ontstaan. Als centrale inkooporganisatie vinden we het belangrijk om een zo goed mogelijke samenwerking op het vlak van inkoop- en backoffice activiteiten te faciliteren. Hierdoor kunnen de 11 aangesloten Retail organisaties de concurrentie aan en de consument bedienen met producten van een goede prijs en kwaliteit. Dit doen we nu met zo’n 135 collega’s. Ons kantoor is gevestigd in Beesd. Wil je meer over ons weten? Kijk dan op www.superunie.nl.