40 uur
Beesd (Hybride)
Solliciteer nu!

De functie

Office Manager

Afdeling Management

Van directieondersteuning tot het aansturen van facilitaire teams en van agendabeheer tot het organiseren van bedrijfsbrede evenementen: als Office Manager bij Superunie ben jij de spil in het soepel laten verlopen van onze interne organisatie. Jij zorgt voor structuur, overzicht én energie in het kloppend hart van ons bedrijf.

 

Wat ga je doen?

Als Office Manager ben je verantwoordelijk voor een efficiënte en professionele ondersteuning van de directie én voor het vlekkeloos functioneren van onze facilitaire en administratieve diensten. Je bent een belangrijke schakel binnen Superunie, die de directie ondersteunt en ontzorgt en tegelijkertijd de dagelijkse operatie strak organiseert.

Je stuurt de Coördinator Facilitaire Zaken, de receptie en de kantine aan en werkt nauw samen met de HR Coördinator. Dankzij jouw helicopterview, organisatorische kracht en servicegerichte houding lopen interne processen als een trein.

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Je ontzorgt de directie proactief en stelt zelfstandig prioriteiten.
  • Je stemt agenda’s optimaal op elkaar af en zorgt voor overzicht en rust.
  • Je organiseert directievergaderingen en evenementen, zoals de jaarvergadering en studiereizen.
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van vertrouwelijke dossiers, zoals contracten en compliance.
  • Je leidt facilitaire projecten en onderhoudt contact met externe dienstverleners.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor alles wat met het kantoor te maken heeft: van representativiteit tot duurzaamheid en kostenbewaking.
  • Je geeft leiding aan de ondersteunende teams (facilitair, receptie en kantine) en stimuleert samenwerking en procesverbetering.
  • Je bent verantwoordelijk voor HR-gerelateerde zaken binnen je team zoals coaching, werkverdeling en functioneringsgesprekken.

 

Jouw team en cluster

De Office Manager is onderdeel van het directieteam en je schakelt veel met collega’s van HR, ICT en facilitair. Samen zorgen jullie ervoor dat alles achter de schermen klopt en soepel verloopt, zodat onze organisatie optimaal kan presteren.

 

Wat krijg je ervoor terug?

Als Office Manager heb je een functie met veel impact, waarin je het verschil kunt maken voor de hele organisatie. Je komt te werken in een hecht team, in een rol met veel ruimte voor initiatief en verbetering.

Verder bieden wij:

  • Een marktconform salaris, afhankelijk van jouw kennis en ervaring;
  • Pensioenopbouw met een beperkte eigen bijdrage van 4,5%;
  • 25 vakantiedagen + 6 ATV dagen (bij een fulltime dienstverband) en je ontvangt 8% vakantiegeld;
  • Een reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer of een thuiswerkvergoeding van €2,40 per dag als je thuiswerkt.
  • Internetvergoeding van € 48,- netto per maand;
  • De mogelijkheid om thuis goed te werken. Hiervoor heb je keuze uit veel thuiswerkvoorzieningen (denk hierbij aan laptop, sta/ zit bureau, bureaustoel, extra scherm etc.);
  • Een uitgebreid trainingsaanbod en mogelijkheid tot het volgen van individuele opleidingen/ trainingen;
  • Deelname aan Superunie Fit en Superunie Jong. Daarnaast wordt er bij Superunie veel georganiseerd zoals personeelsuitjes en borrels.

 

Wat neem je mee?

Je bent een organisator pur sang die energie krijgt van structuur, overzicht en samenwerking. Je communiceert helder, handelt discreet en weet met jouw verbindende stijl mensen in beweging te krijgen.

Verder vragen wij:

  • HBO werk- en denkniveau.
  • Minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie.
  • Ervaring met Outlook, Word, Excel, PowerPoint en Office365.
  • Ervaring met het lezen en maken van rapportages.
  • Kennis van projectmanagement.
  • Uitstekende beheersing van het Nederlands, goede beheersing van het Engels.

En verder:

  • Je bent stressbestendig, proactief en nauwkeurig.
  • Je hebt coachende leiderschapskwaliteiten.
  • Je kunt goed plannen en organiseren en weet mensen voor je te winnen.
  • Je bent klantgericht, integer en flexibel ingesteld.

Neem contact op

Lammieke Poolen
HR Business Partner

Solliciteer hier!

Meer informatie of direct solliciteren?

Hebben we je enthousiasme gewekt voor deze functie? Solliciteer dan door op de sollicitatiebutton te klikken. Heb je vragen of wil je meer weten? Neem dan gerust contact op met Lammieke Poolen, Human Resources via +31 (0) 345-686666 of humanresources@superunie.nl

  • Drop files here or
    Max. file size: 2 MB.
    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

    Wie zijn wij?

    Superunie, een naam die de supermarktconsument niet altijd direct iets zegt. Toch zijn de meeste mensen wel eens in aanraking geweest met onze producten. Als inkoopcollectief voor 10 retailorganisaties (Boon Food Group, DekaMarkt, Dirk, Hoogvliet, Nettorama/Boni, Plus/Coop, Poiesz, Sligro Food Group Nederland, Spar en Vomar) hebben namelijk een grote impact op het Nederlandse supermarktlandschap.

    Samen staan wij sterk. Vanuit die gedachte zijn wij meer dan vijfenzestig jaar geleden ontstaan. Als centrale inkooporganisatie vinden we het belangrijk om een zo goed mogelijke samenwerking op het vlak van inkoop- en backoffice activiteiten te faciliteren. Hierdoor kunnen de 10 aangesloten Retail organisaties de concurrentie aan en de consument bedienen met producten van een goede prijs en kwaliteit. Dit doen we nu met zo’n 135 collega’s. Ons kantoor is gevestigd in Beesd. Wil je meer over ons weten? Kijk dan op www.superunie.nl.